Archiwum bloga

sobota, 18 sierpnia 2012

Mieszanka

Cześć tu znowu Tośka.
Musicie nam wybaczyć za brak czasu, no ale dzieje się u nas.
O ile dobrze się orientuję natka będzie już jutro, więc pewnie coś ogarnie.
Ja mam dla was dzisiaj jakieś stare prace, które a to przesłała mi kiedyś nat,
a to te które miałam na profilu no i własnie tyle na dzisiaj, w sumie postaram się 
dodać coś wieczorem, ale nie obiecuję.
Jak tylko jutro pogadam z natką, zorganizujemy posty a wtedy zrobimy wam rozpiskę 
kiedy ma się pojawić kolejny post automatycznie, będzie nam łatwiej.



NAGŁÓWKI (szt.8)








AVATARY (szt.6)








__________________________________________________
Ja lecę zjeść jakieś śniadanie,
nie wiem jak będzie z nat jak będzie już wieczorem
to wtedy ogarniemy tu wszystko, czeka was i nas wiele zmian.
A tymczasem informuję was,że do zakładki ZAREKLAMUJ zostały
dodane nowe buttony z Arianą Grande.

1 komentarz: