Archiwum bloga

wtorek, 21 sierpnia 2012

Ariana Grande

Witajcie!
 
Dzisiaj mam dla was mało grafiki [mało jak na nasz blog],
wiem ze stać mnie na więcej i przede wszystkim na lepsze,
no ale zawsze to coś, prawda?
Zgrałam się w czasie, przygotowałam 6 notek, w następnym
poście opiszę dokładnie które i z kim będą  dodawane.
Dzisiaj muszę jeszcze trochę tu pozmieniać, dodać kilka nowych gadżetów,
przede wszystkim muszę dorobić więcej buttonów, więc piszcie z kim chcecie!

__________________________________________


NAGŁÓWKI (szt.4)


Tutaj przygotowałam coś nowego, chciałam spróbować coś swojego,
to co mi wpadło do głowy to zrobiłam, nie wiem czy takiego efektu oczekiwałam.




No właśnie, ten 3 zrobiłam z dodatkową teksturą i bez,
dla "złośliwych", wiem że nie każdy je lubi.


Avatary (szt.4)
 



 

_________________________________________

To tyle na chwilę obecną, ale podejrzewam że wrócę tu wieczorem.
Chcę jak najszybciej zaplanować te posty i mieć z głowy bloga na kilka dni.
Oczywiście będę wpadać moderować komentarze i ewentualnie odpisywać.


7 komentarzy:

  1. z Victoria Justice i Zendaya i Bella Thorne :D Śliczne te naglowki wszystkie! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie z ponizszym xD THX za Ari

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za Ari śliczne także czekam na Zendaye i Thorne

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne , zapraszamy do nas . : )

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne ,zapraszamy do nas . : )

    OdpowiedzUsuń
  6. ten pierwsz z ari biore i ten drugi avatar do tego :D

    OdpowiedzUsuń