Archiwum bloga

niedziela, 12 sierpnia 2012

The big big bang

Witajcie w dzisiejszej notce, tak jak wcześniej wjechałysmy z zapowiedzią,
bedzie to długa notka ponieważ ma ona na celu porównanie naszej grafiki z
przebiegu ostatnich 2 lat, dodam tu 4 nagłówki z Gomez, które były robione
ostatnio i resztę która była robiona w przeciągu 2 lat.
Mam nadzieję, że spodoba się wam grafika i zauważycie zmianę jaka zaszła
w moich pracach, mam nadzieję, ze zmiana na lepsze, sami oceńcie.

Notka teraźniejsza

NAGŁÓWKI (szt.4)





 


AVATARY (szt.6)









A teraz grafika robiona w przeciągu ostatnich 2 lat.

NAGŁÓWKI (szt.11)













AVATARY (szt.)






































































































I to już wszystko w dzisiejszej notce, 
ogólnie mamy 5:35 i chciałabym z tego miejsca serdecznie podziękować
Igorowi, który do tej godziny ze mną wytrzymał i dzięki niemu dodałam tą notkę.
Myślałam że padnę, ale ten mój niesamowity przyjaciel dał mi kopa energii i się udało.
Dziękuję, notka ma się rozumieć z dedykacją dla Ciebie Igorze <3


5 komentarzy: